alunos do 2º ano em atividade exterior

No passado dia 26 de Abril, os alunos do 2º ano da EPI participaram em mais uma jornada de atividades de exploração da natureza, no âmbito do projeto interdisciplinar “Equilibrium”. Este projeto visa promover o desenvolvimento de ações, dentro da comunidade EPI, direcionadas para a temática do Desenvolvimento Sustentável aliada a uma maior consciencialização ecológica.

On the 26th of April, the 2nd year students from EPI participated in a series of outdoor or nature exploration activities, within the interdisciplinary project “Equilibrium”. This project intends to promote the development of actions or events, inside EPI´s community, regarding the theme of Sustainable Development connected to a more conscious regard towards current ecological problems.